საწრეო მუშაობის სამოქმედო
გეგმა ქართულ ენასა და ლიტერატურაში
თემების
დასახელება და მიზანი
|
აქტივობა
|
რესურსი
|
შეხვედრის
დრო
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
დიაგნოსტიკა - როგორ ვკითხულობთ?
|
უცხო ტექსტების , იგავ -არაკების კითხვა ( ვირი
და ლომი“, ,,არწივი და ბულბული“ , ,, არწივი და კაჭკაჭი“ , ,,მწყემსი და კაჭკაჭი“
)
|
თაბახის ფურცლებზე ამობეჭდილი იგავ -არაკები
|
04.10.19.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
წაკითხულის გაგება -გააზრება
|
მოსწავლის რვეულში მოცემული სავარჯიშოების განხილვა ინდივიდუალურად
, წაკითხულის გაგების მიზნით
|
დაფა
ცარცი
მ.გორდელაძის მოსწავლის რვეული
.
|
11.10.19
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
მცირე ზომის ტექსტის შედგენა
|
,, ვინ უკეთ ხედავს“ ილუსტაციის მიხედვით მცირე ზომის ტექსტის შექმნა
|
ილუსტრაცია , თაბახის ფურცლები
|
18.10.19
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
წაკითხულის გაგება-გააზრება
|
სხვადასხვა ლიტერატურული ჟანრის ტექსტების მოსმენა და საკუთარი აზრისა და ემოციები წერილობით გამოხატვა
|
ი.გოგებაშვილის ,,საგანძური", თაბახის ფურცლები
|
25.10.19
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ტექსტის აწყობა, წაკითხვა , გაგება
, გააზრება
|
დანაწევრებული ეპიზოდების მიხედვით
ტექსტის გამთლიანება , წაკითხვა და ეპიზოდის დასათაურება
|
დანაწევრებული ტექსტი
დაფა
ცარცი
რვეული
კალამი
|
01.11.19.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ტექსტზე მუშაობა
|
ტექსტის ეპიზოდების ერთმანეთთან დაკავშირება, მთავარი
თემის განსაზღვრა გმირის საქციელის შეფასება
|
მცირე ზომის ტექსტები , თაბახის ფურცელზე
ამობეჭდილიგრაფიკულ-მაორგანიზებელი სქემები- გმირის რუკა.
|
08.11.19
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
როლური თამაშები
|
თოჯინებითა და საკუთარი ნახატებით როლების მორგება და
ტექსტის თეატრალური წარმოდგენა
|
თოჯინები ,ნახატები, მინი თეატრის დაფა
|
15.11.19.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
მხატვრული კითხვა
|
მოსწავლეები მხატვრულად კითხულობენ ლექსებს
|
სხვადასხვა ლექსი
|
22.11.19
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
საწრეო მუშაობის სამოქმედო გეგმა მათემატიკაში
წრის პროგრამა
შეხვედრების განრიგი
ბუნებისმეტყველებაში
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
No comments:
Post a Comment